Latest Posting

Rabu, Februari 06, 2008

Position For Engineering

Urgent Needed

1. Landscapping Manager
S1 Architecture Landscaping
GPA > 3.00
Exp Min. 3 years in the same field

2. Mechanical & Electrical Manager
S1 Electrical (Jaringan Listrik)
GPA > 3.00
Exp Min. 3 years in the same field

3. Project Manager
S1 Civil / Archictecture Engineering
GPA > 3.00
Exp Min. 3 years in the same field

4. Structure Officer
S1 Civil Engineering
GPA > 3.00
Exp Min. 2 years in the same field

5. Architecture Finishing Officer
S1 Archictecture Engineering
GPA > 3.00
Exp Min. 2 years in the same field

6. Mechanical & Electrical Officer
S1 Electrical (Jaringan Listrik)
GPA > 3.00
Exp Min. 2 years in the same field

7. Structure Staff
S1 Civil Engineering
GPA > 3.00
Freshgraduate are welcome

8. Architecture Finishing Staff
S1 Archictecture Engineering
GPA > 3.00
Freshgraduate are welcome

9. Mechanical & Electrical Staff
S1 Electrical (Jaringan Listrik)
GPA > 3.00
Freshgraduate are welcome

Send your application letter & CV
to : hrd@pkp-group.com
not more than 150kb and not later than 8th February 2008.
Don't forget to write the subject : Ur Name_GPA_Position

Tidak ada komentar: